Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Alliander: Te hoge jaar afrekening mbt gas
Details
Klacht
Ik woon sinds 3 jaar in een nieuwbouw woning. eerste jaar zelf de meterstanden door gegeven, laatste 2 jaar is het afgelezen via de slimme meter. 2 jaar lang een normaal verbruik gehad, dit jaar ineens 3000 m3!!!!! ik woon alleen en er is niets verandert in mijn woonsituatie. Liander zegt dat het eigenlijk niet aan de meter kan liggen (3 jaar oud) Hoe kan dit??????Gewenste oplossing
Graag zou ik een antwoord willen hebben waar ik verdere stappen mee kan onder nemen.telefonisch krijg ik te horen dat ik maar bij de cv moet gaan kijken enz. en dat het niet aan de meter kon liggen (te jong). ijken kon wel maar vinden dan waarschijnlijk niets en kost mij 370 euro. graag zou ik gratis ijking willen!
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.