Klacht Alliander: Te hoge jaar afrekening mbt gas

Klachtnummer
# 124542
Gebruiker
mv-clinton
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik woon sinds 3 jaar in een nieuwbouw woning. eerste jaar zelf de meterstanden door gegeven, laatste 2 jaar is het afgelezen via de slimme meter. 2 jaar lang een normaal verbruik gehad, dit jaar ineens 3000 m3!!!!! ik woon alleen en er is niets verandert in mijn woonsituatie. Liander zegt dat het eigenlijk niet aan de meter kan liggen (3 jaar oud) Hoe kan dit??????

De oplossing

Graag zou ik een antwoord willen hebben waar ik verdere stappen mee kan onder nemen.
telefonisch krijg ik te horen dat ik maar bij de cv moet gaan kijken enz. en dat het niet aan de meter kon liggen (te jong). ijken kon wel maar vinden dan waarschijnlijk niets en kost mij 370 euro. graag zou ik gratis ijking willen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen