Klacht Alliander: verzoek tot schadevergoeding

PM L

Op 22 mei 2013 wordt per brief (kenmerk GO13-025) door Liander meegedeeld dat er wederom een onderzoek wordt ingesteld naar mijn schadeclaim en dat er naar wordt gestreefd z.s.m., doch uiterlijk binnen acht weken, een inhoudelijke reactie te geven.
Toen na acht weken nog niets was ontvangen, heb ik meermaals via een online klachtenformulier hiervoor aandacht gevraagd. Met een automatisch aangemaakte email werd steeds meegedeeld dat binnen DRIE werkdagen contact zou worden opgenomen.
Na DRIE maanden heb ik nog geen enkele toegezegde reactie, terwijl mijn klacht feitelijk al dateert van 4 januari 2013.

€ 47,80 terug

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Liander
    Geachte heer Lammers, allereerst excuses namens Liander voor de vertraagde reactie. Naar aanleiding van uw klacht heb ik navraag gedaan bij onze juridische afdeling. Zij hebben aangegeven dat Liander over gaat tot uitbetaling, van het door u gevraagde bedrag. Dit bedrag gaat binnen twee weken op uw rekening bijgeschreven worden.Met vriendelijke groet,Medewerker Liander Webcare
    PM L
    Dank voor de goede afhandeling en de bloemen.
    Het verbaast mij echter dat, pas nadat Klachtenkompas is ingeschakeld, de kwestie binnen één dag is afgehandeld.

PM L

Ook een klacht indienen over Alliander?