Klacht Alliander: verzoek tot schadevergoeding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 33091
Gebruiker
PM L
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 22 mei 2013 wordt per brief (kenmerk GO13-025) door Liander meegedeeld dat er wederom een onderzoek wordt ingesteld naar mijn schadeclaim en dat er naar wordt gestreefd z.s.m., doch uiterlijk binnen acht weken, een inhoudelijke reactie te geven.
Toen na acht weken nog niets was ontvangen, heb ik meermaals via een online klachtenformulier hiervoor aandacht gevraagd. Met een automatisch aangemaakte email werd steeds meegedeeld dat binnen DRIE werkdagen contact zou worden opgenomen.
Na DRIE maanden heb ik nog geen enkele toegezegde reactie, terwijl mijn klacht feitelijk al dateert van 4 januari 2013.

De oplossing

€ 47,80 terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Liander
    Datum
    Geachte heer Lammers, allereerst excuses namens Liander voor de vertraagde reactie. Naar aanleiding van uw klacht heb ik navraag gedaan bij onze juridische afdeling. Zij hebben aangegeven dat Liander over gaat tot uitbetaling, van het door u gevraagde bedrag. Dit bedrag gaat binnen twee weken op uw rekening bijgeschreven worden.Met vriendelijke groet,Medewerker Liander Webcare
  2. Auteur
    PM L
    Datum
    Dank voor de goede afhandeling en de bloemen.
    Het verbaast mij echter dat, pas nadat Klachtenkompas is ingeschakeld, de kwestie binnen één dag is afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PM L
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen