Opgelost door Alliander: Waar bleef mijn stroom?

sad Opgelost
E. Erkelens

Geachte Alliander, er zijn op 2 en 4 november 2016 twee brieven naar u gestuurd en u heeft hier in het geheel niet op gereageerd. Dat acht ik op zijn minst niet netjes. Er zijn mogelijk meer dingen fout gegaan bij uw graafwerkzaamheden bij ons in de buurt. U heeft vooraf niets laten weten, achteraf dus ook niet binnen de redelijke termijn van 6 weken. Ik wil nu zeker compensatie van u voor de uren dat wij geen stroom (spanning) van u hebben mogen ontvangen.

a. Compensatie voor de uren dat er geen stroom geleverd kon worden dankzij een storing / uw graafwerkzaamheden.
b. Een schriftelijk excuus voor de erg gebrekkige manier waarop u communiceert.

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Alliander
    Geacht heer/mevrouw Erkelens. De brieven zijn door ons wel ontvangen. Waardoor u geen antwoordt heeft ontvangen is niet duidelijk. Wij zullen uw klacht nogmaals in behandeling nemen en komen hier bij u op terug. Met vriendelijke groet, Liander team webcare

E. Erkelens
Er is compensatie verleend voor de tijd dat er geen stroom is geleverd. Er is niet inhoudelijk ingegaan op het feit of het een storing of onderhoud betrof. Het blijft vreemd dat er niet meteen op mijn brieven is gereageerd. Ook dat blijft een raadsel.

Ook een klacht indienen over Alliander?