Klacht Allianz Direct: 2 verzekerings bedrijven

# 92044
herenstel

Wat blijkt nu beste lezers,
Dat AllSecur en Allianz tegen elkaar de consument doet misleiden op een Autoverzekering waar de een tegen doet werken waar de ander de verzekeringingsnemer gelijk doet geven.
Blijkt dat AllSecur de tussen persoon is van Allianz in Rotterdam en geen vestiging heeft in Den Bosch wat AllSecur wel doet bevestigen in hun brieven, Waar Allianz de klant in gelijkkennis doet stellen over een verzekering die op 17 dec.-2014 is geroyeerd en de betaling hoger blijkt te doen zijn die zelfs doet afwijken. D e Kifid is op de hoogte gesteld door dat het Carnavaltijd is aangebrokken is AllSecur niet klant gericht door dat er 2 verschillende namen is vermeld in een offerte zal AllSecur toch eens moeten recaputuleren en reorganiseren voor dat straks hun faillissement kunnen doen aanvragen.

De oplossing doet u niet toekomen tot de klant.
Zal de oplossing van de klant zelf zijn.
Waar de klant een anti-reclame zullen verschaffen om AllSecur tot het Zwart boek te doen plaatsen door het te doen via mond op mond vermeldingen.

Allsecur
    Beste Herenstel,Ik vind het spijtig dat u zich niet kunt vinden in de gegeven uitleg. Ik kan echter niet anders dan vaststellen dat de twee openstaande facturen terecht zijn. Zoals eerder aangegeven is de auto inderdaad tot 17 december 2014 verzekerd geweest, maar is er nog sprake van openstaande premie voor de verzekerde periode. Coulancehalve zijn de bijkomende administratiekosten van € 5,00 kwijtgescholden. De te betalen premie voor de verzekerde periode wordt echter niet kwijtgescholden. Allsecur is een dochteronderneming van Allianz Benelux N.V., onderdeel van Allianz Group. Voor meer informatie over het bedrijf Allsecur verwijs ik u naar een pagina van onze homepage: https://www.allsecur.nl/autoverzekeringen/over-allsecur/over-allsecur.htmlIndien gewenst kunt u een directieklacht indienen via het e-mailadres klacht@allsecur.nl, ter attentie van De Directie. Online kunnen wij niet meer uitleg geven dan al is gedaan. Om deze reden gaan wij online ook niet meer in op deze kwestie. Met vriendelijke groet,Rebecca namens Allsecur
    herenstel
    AllSecur u denkt dat ik dom bent maar de domheid ligt bij u omdat ik uit een bank en verzekerings familie vandaan komt en de regels zeer goed weet. Heb ik ook met CIS contact gehad. Waar u tegen het hoofdkantoor blijft tegen werken is het nu vermeld bij KIFID en AFM.
    herenstel
    Dit betekend Rebecca dat AllSecur niet aan klantenbinding doet leveren wat hier gebeurd is dat nu AllSecur zijn klanten op verzekeringen aan het fraude plegen. Dit betekend dat AllSecur bezig is om zijn verzekering nu een teken geven van Faillissement verklaring te doen aangeven zodat de consument gaat stoppen en overstapt naar een klant gerichte verzekeringsmaatschappij waar nu je eigen fouten goed heeft kenbaar doen maken.
    herenstel
    De klant heeft ook een Advocaat in doen lichten die vermeldde , dat de brief van 18 december 2014 die is correct maar van 5 januari 2015 die is niet correct dat betekend Rebecca dat nu door de advocaat is beoordeeld dat de klant € 16,60 van AllSecur gaat ontvangen. En dat door het gestalk ook die associale reclames beter kunt verwijderen door dat jullie klachten veroorzaken die de klanten niet van gediend zijn van een bedrijf als AllSecur die beter uit Duitsland vandaan doet komen.
    herenstel
    Mooi AllSecur dat u ook in Duitsland doet handelen in 60596 Frankfurt am Main op het adres Theodor-Stern-Kai 1. Het komt nu toch uit dat Duitsland op Faillissement is vermeld en dat AllSecur bezig is om hun land te helpen om bij hun buurland het geld te doen incasseren.
    herenstel
    Op gronden van artikel 273 f punt 1.1. van BW staat vermeld dat een persoon dwingt tot betaling , dan kan artikel 273 punt 1. waar de persoon 6 jaar dwang arbeid wordt opgelegd waar ook nog een fikse boete wordt opgelegd . Dus nu is het de taak van jou mw Naaumann aus Deutsland???????????????
    Allsecur
    Goedemiddag, Dat vinden wij vervelend om te horen. Allsecur heeft u nooit het idee willen gegeven, dat wij u dom vinden. Dat is absoluut niet het geval. Zoals eerder aangegeven gaan we echter niet meer in op deze kwestie, mits u een directieklacht of klacht bij het KiFiD indient. Hierna wordt uw klacht opnieuw beoordeeld. Met vriendelijke groet,
    Allsecur Webcareteam
    herenstel
    Als AllSecur van huis uit uit Frankfurt am Mainz komt moeten zij niet de Nederlandse burgers zo doen behandelen, waar dit wel tegen de grondwet doet tegenwerken.
    Waar AllSecur hier door zijn klanten doen weglopen.

herenstel

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?