Opgelost door Allianz Direct: adminstratieve chaos en onwil/ambtelijk gedrag

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 621610
Gebruiker
janjoop
Datum
4 reacties

Details

Klacht

het is adminstrieve chaos bij allianz leven. ik heb al 2 x alle benodigde formulieren ingevuld en allianz blijft hardnekkig volhouden dan zij het keuze formuliet niet hebben ontvangen. ondertussen zit ik al meer dan 6 maanden op uitkering van mijn eigen geld te wachten

Gewenste oplossing

eens goed zoeken wat ze met poststukken doen. zonder gekheid ik ga nu voor de 3e x alles invullen en ditmaal uiteraard ook scannen en opsturen in de hoop dat het nu wel wordt opgelost.
Geboden oplossing
opgelost maar nooit geen Allianz meer.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    Allianz Direct
    Datum
    Beste,

    Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Ik vind het jammer dat je niet tevreden bent. Helaas moet ik je informeren dat Allianz Direct zelf geen levensverzekeringen aanbied. Wij bieden particuliere auto, woon en reisverzekeringen. Ons moederbedrijf Allianz Nederland biedt een dergelijke verzekering wel aan hierom vermoed ik dat de klacht voor hen bestemd is.

    Uiteraard was ik graag voor je aan de slag gegaan maar vanwege bovenstaande heb ik jouw klacht doorgestuurd aan de klachten afdeling van Allianz Nederland Levensverzekering. Hopelijk kunnen zij de problemen die je hebt ervaren gauw verhelpen en daarmee ook jouw klacht oplossen.

    Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Anne
    Namens het Allianz Direct Klachtenteam

  2. Auteur
    janjoop
    Datum
    ik hoop dat allianz nederland dit net zo adequaat oppakt als jullie, gezien de reacties van de afgelopen maanden is zien geloven daarom hou ik deze klacht openstaan tot deze daadwerkelijk is opgelost
  3. Auteur
    janjoop
    Datum
    klacht is doorgestuurd maar nog steeds niet opgelost. krijg een schamele 40 dagen rentevergoeding aangeboden terwijl allianz door administratieve wanorde al sinds april mijn geld vasthoud. dat is 150 dagen. (!)
  4. Auteur
    Allianz Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je reactie. Ik vind het jammer dat je klacht richting Allianz Nederland Schadeverzekeringen niet naar tevredenheid is opgelost. Natuurlijk begrijp ik je frustratie dan ook, helaas moet ik je wederom informeren dat Allianz Direct hier helaas niet bij kan helpen. De reden hiervoor is de betreffende verzekering via Allianz Nederland Schadeverzekeringen en niet via Allianz Direct.

    Het spijt me je niet verder te kunnen helpen met deze kwestie, ik wil je daarom ook vragen je reactie aan Allianz Nederland te richtten zodat zij verder op de zaak in kunnen gaan. Omdat de klacht niet voor ons bestemd is zal ik deze om die reden afsluiten.

    Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Anne
    Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen