Opgelost door Allianz Direct: adminstratieve chaos en onwil/ambtelijk gedrag

sad Opgelost
janjoop

het is adminstrieve chaos bij allianz leven. ik heb al 2 x alle benodigde formulieren ingevuld en allianz blijft hardnekkig volhouden dan zij het keuze formuliet niet hebben ontvangen. ondertussen zit ik al meer dan 6 maanden op uitkering van mijn eigen geld te wachten

eens goed zoeken wat ze met poststukken doen. zonder gekheid ik ga nu voor de 3e x alles invullen en ditmaal uiteraard ook scannen en opsturen in de hoop dat het nu wel wordt opgelost.
opgelost maar nooit geen Allianz meer.

Allianz Direct
    Beste,

Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Ik vind het jammer dat je niet tevreden bent. Helaas moet ik je informeren dat Allianz Direct zelf geen levensverzekeringen aanbied. Wij bieden particuliere auto, woon en reisverzekeringen. Ons moederbedrijf Allianz Nederland biedt een dergelijke verzekering wel aan hierom vermoed ik dat de klacht voor hen bestemd is.

Uiteraard was ik graag voor je aan de slag gegaan maar vanwege bovenstaande heb ik jouw klacht doorgestuurd aan de klachten afdeling van Allianz Nederland Levensverzekering. Hopelijk kunnen zij de problemen die je hebt ervaren gauw verhelpen en daarmee ook jouw klacht oplossen.

Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben.

Anne
    Namens het Allianz Direct Klachtenteam

janjoop
    ik hoop dat allianz nederland dit net zo adequaat oppakt als jullie, gezien de reacties van de afgelopen maanden is zien geloven daarom hou ik deze klacht openstaan tot deze daadwerkelijk is opgelost
    janjoop
    klacht is doorgestuurd maar nog steeds niet opgelost. krijg een schamele 40 dagen rentevergoeding aangeboden terwijl allianz door administratieve wanorde al sinds april mijn geld vasthoud. dat is 150 dagen. (!)
    Allianz Direct
    Beste,

Bedankt voor je reactie. Ik vind het jammer dat je klacht richting Allianz Nederland Schadeverzekeringen niet naar tevredenheid is opgelost. Natuurlijk begrijp ik je frustratie dan ook, helaas moet ik je wederom informeren dat Allianz Direct hier helaas niet bij kan helpen. De reden hiervoor is de betreffende verzekering via Allianz Nederland Schadeverzekeringen en niet via Allianz Direct.

Het spijt me je niet verder te kunnen helpen met deze kwestie, ik wil je daarom ook vragen je reactie aan Allianz Nederland te richtten zodat zij verder op de zaak in kunnen gaan. Omdat de klacht niet voor ons bestemd is zal ik deze om die reden afsluiten.

Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben.

Anne
    Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?