Klacht Allianz Direct: Gebrekkige informatie en zeer trage reactie snelheid op verzoeken

rick25

Ik ben all-risk verzekerd en iemand is tegen mijn geparkeerde auto aangereden. Schade gemeld bij Allianz en ging gelijk terug naar -5 schadevrije jaren, ondanks dat de schade niet mijn fout is. Vervolgens is er gebrekkige tot geen informatie aan mij verleend over hoe ik de schade verder kon afhandelen. Antwoord liet minimaal een week tot 3 weken op zich wachten! Na 3x per mail gemeld te hebben dat ze mijn schadevrije jaren moeten aanpassen naar 0, aangezien ik de schade zelf ga afhandelen is dit nog steeds niet gebeurt.

Mijn schadevrije jaren weer terugzetten naar wat het was voor de schademelding.

Allianz Direct
    Beste rick25,

Allereerst vind ik het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over hoe Allianz Direct jouw schade heeft opgepakt. Schade, zeker door toedoen van een ander, is al vervelend genoeg. Ik begrijp dat je de schade niet meer bij ons of bij het Waarborgfonds wilt claimen. We hebben je schadevrije jaren aangepast naar 1 jaar per 15 juni 2020. Je nieuwe verzekeraar kan je schadevrije jaren inzien in Roy-data. Daar hoef je verder niets voor te doen.

Sjoukje namens het Allianz Direct klachtenteam

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?