Klacht Allianz Direct: Ik kan mijn gegevens niet aanpassen enkrijg geen contact

Klachtnummer
# 477389
Gebruiker
Chanel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan niet bij mijn verzekering en krijg geen contact. Geen reactie op mail en de chat is traag en valt opeens uit

De oplossing

mij beantwoorden en mijn verzekerings gegevens doorgeeft, tevens wil ik de verzekering opzeggen, dit kan nu niet

1 reactie

  1. Auteur
    Allianz Direct
    Datum
    Beste Chanel,

    Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren.

    Wat kun je van ons verwachten?
    We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je straks weer helemaal tevreden over ons bent. We gaan zorgvuldig met je klacht om en zorgen voor een helder en volledig antwoord. Daarom kunnen we je bericht niet direct beantwoorden. We gaan eerst goed uitzoeken wat er is gebeurd. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie, maar uiterlijk over drie werkdagen. Als we toch wat meer tijd nodig hebben, laten we je dit natuurlijk weten.

    Met vriendelijke groet,

    Kim
    Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen