Klacht Allianz Direct: Opgelicht door allsecur

Dri3s

Afgelopen week wilde ik een auto verzekeren bij Allsecur, maar tot mijn verbazing was deze afgewezen! Ik heb hiervoor bijna 3 jaar mijn vorige auto allrisk verzekerd!!! Uiteraard vroeg ik waarom. Nu blijkt dat ik te veel schadeclaims heb ingediend, maar dat het nooit mijn schuld is geweest. Ik ben 3 keer aangereden en 1 keer was er sprake van vandalisme. Hier kan ik zelf weinig aan doen, wanneer andere weggebruikers niet opletten. Zij vertelden mij als ik niet de vorige verzekering niet had gestopt er niets aan de hand was. Echter ben ik 9 maanden bij OV naar mijn werk gegaan en had auto niet dusdanig nodig dat ik snel een nieuwe auto nodig had. Ik heb mijn rekeningen altijd betaald, nooit aan aanmaning van gekregen!
Ik heb alle schade zelf betaald en zij hebben geen cent uitgegeven aan mij! Nu word ik geweigerd? Blijkbaar is het zo dat we moeten betalen en niets indienen, al is het schuld van een ander.

De kosten die hoger zijn uitgevallen bij de andere verzekering verhalen bij Allsecur!

Allsecur
    Beste Dri3s,

We hebben je klacht in behandeling genomen en gaan hiermee aan de slag. Binnen twee werkdagen ontvang je hierop een reactie.

Sjoukje namens het Allsecur Klachtenteam
    Allsecur
    Beste Dri3s,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je verzekeringsaanvraag niet wordt geaccepteerd. Je bent eerder klant van ons geweest en het klopt dat je de premie altijd netjes hebt betaald. Bij het aanvragen van een nieuwe autoverzekering letten we ook op je schadeverleden. We kijken hierbij onder andere naar hoeveel schades je bij ons hebt gemeld. Het aantal schademeldingen is de reden dat we je nieuwe verzekeringsaanvraag niet hebben geaccepteerd.

Rebecca van het klachtenteam

Dri3s
Beste Rebecca, Het is toch van de zotte, wanneer ik altijd alles netjes betaal en schade wordt gemaakt aan mijn auto, dat het een probleem is bij jullie. Jullie hebben geen cent aan mij gegeven. Jullie hebben het altijd verhaald bij de tegenpartij of ik heb het zelf betaald. Voor een allrisk verzekering betaal ik nog best wat. Wat jullie eigenlijk zeggen; "betaal netjes je verzekering en zorg dat niemand tegen je aanrijdt. Mocht dit wel gebeuren is het jouw eigen schuld"!!! Waarom neem ik dan een dure autoverzekering!!!! Jullie willen het geld wel ontvangen, maar niet van jullie luie reet afkomen. Wanneer ik niet was weggegaan, konden jullie mij niet eens weigeren! Jullie acceptatieteam is zo raar! Je bent onschuldig, maar wordt alsnog schuldig bevonden door jullie. Ik heb 2 schadevrije jaren en alsnog zeggen jullie nee.

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?