Opgelost door Allianz Direct: Roy data klopt niet, verzekeraar helpt niet

content Opgelost
Madh72

Onlangs ontdekte ik een fout in Roy data. Mijn vorige verzekeraar had een fout gemaakt en is voornemens dit te corrigeren. Hierdoor gealarmeerd ben ik verder gaan terugzoeken.
In 2003 nam ik mijn eerste autoverzekering bij Orion Direct. Dit bedrijf werd overgenomen door AllSecur.
In 2014 beëindigde ik de verzekering bij dit bedrijf.
Nu ik terug wil zoeken of daar misschien fouten zijn gemaakt, werkt men niet mee. Ik had in 2012 moeten reageren, men bedoelt vast 2014.
Inderdaad, en toch, als ik nu een fout ontdek, moet ik dit toch verder kunnen uitzoeken en om hulp van de verzekeraar vragen.
AllSecur werkt echter niet mee.

Inzage in mijn dossier gedurende 2003 en 2014, met hulp van AllSecur en indien van toepassing, correctie in Roy data.
Ik heb uitleg gekregen, daarmee duidelijkheid. Wel jammer dat het eerst tot een klacht moest komen.

Allsecur
    Beste MVJ Sheombar,

Wat vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat we je niet willen helpen. Dat is zeker niet de bedoeling en daar bied ik je mijn excuses voor aan.

Orion Direct is niet door ons overgenomen, alleen hun klachtenbestand. Ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk over je schadevrije jaren van deze periode te achterhalen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.

Sjoukje namens het Allsecur Klachtenteam

Madh72
    Hi Sjoukje,
    Enorm dank voor de bereidheid mij te helpen. Ik waardeer dat enorm.
    Ik kijk uit naar de uitkomst van jouw onderzoek.
    Met dank,
    Madhavi

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?