Opgelost door Allianz Direct: Roy data klopt niet, verzekeraar helpt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 279468
Gebruiker
Madh72
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Onlangs ontdekte ik een fout in Roy data. Mijn vorige verzekeraar had een fout gemaakt en is voornemens dit te corrigeren. Hierdoor gealarmeerd ben ik verder gaan terugzoeken.
In 2003 nam ik mijn eerste autoverzekering bij Orion Direct. Dit bedrijf werd overgenomen door AllSecur.
In 2014 beëindigde ik de verzekering bij dit bedrijf.
Nu ik terug wil zoeken of daar misschien fouten zijn gemaakt, werkt men niet mee. Ik had in 2012 moeten reageren, men bedoelt vast 2014.
Inderdaad, en toch, als ik nu een fout ontdek, moet ik dit toch verder kunnen uitzoeken en om hulp van de verzekeraar vragen.
AllSecur werkt echter niet mee.

Gewenste oplossing

Inzage in mijn dossier gedurende 2003 en 2014, met hulp van AllSecur en indien van toepassing, correctie in Roy data.
Geboden oplossing
Ik heb uitleg gekregen, daarmee duidelijkheid. Wel jammer dat het eerst tot een klacht moest komen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Allsecur
    Datum
    Beste MVJ Sheombar,

    Wat vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat we je niet willen helpen. Dat is zeker niet de bedoeling en daar bied ik je mijn excuses voor aan.

    Orion Direct is niet door ons overgenomen, alleen hun klachtenbestand. Ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk over je schadevrije jaren van deze periode te achterhalen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Sjoukje namens het Allsecur Klachtenteam

  2. Auteur
    Madh72
    Datum
    Hi Sjoukje,
    Enorm dank voor de bereidheid mij te helpen. Ik waardeer dat enorm.
    Ik kijk uit naar de uitkomst van jouw onderzoek.
    Met dank,
    Madhavi

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen