Klacht Allianz Direct: Schade duurt al 1,5 jaar en nog niet afgehandeld.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532256
Gebruiker
Nancy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

auto verzekering all-risk verzekerd, ongeluk niet mij schuld. Schade is nu na 1,5 jaar nog steeds niet afgehandeld. Rechtsbijstand ingeschakeld/ politie heeft gewoon een rapport. dekra expert is al 3 keer geweest voor onderzoek. ik weet nu niet meer wat ik moet doen? Allianz moeilijk tot niet bereikbaar.

De oplossing

advies voor instanties die kunnen helpen?

1 reactie

  1. Auteur
    Allianz Direct
    Datum
    Beste Nancy,

    Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren.

    Wat kun je van ons verwachten?
    We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je straks weer helemaal tevreden over ons bent. We gaan zorgvuldig met je klacht om en zorgen voor een helder en volledig antwoord. Daarom kunnen we je bericht niet direct beantwoorden. We gaan eerst goed uitzoeken wat er is gebeurd. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie, maar uiterlijk over veertien dagen. Als we toch wat meer tijd nodig hebben, laten we je dit natuurlijk weten.

    Met vriendelijke groet,

    Kim
    Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nancy
Datum
Uiteindelijke oplossing
nog steeds geen oplossing duurd al 2 jaar
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen