Klacht Allianz Direct: Schade duurt al 1,5 jaar en nog niet afgehandeld.

Nancy

auto verzekering all-risk verzekerd, ongeluk niet mij schuld. Schade is nu na 1,5 jaar nog steeds niet afgehandeld. Rechtsbijstand ingeschakeld/ politie heeft gewoon een rapport. dekra expert is al 3 keer geweest voor onderzoek. ik weet nu niet meer wat ik moet doen? Allianz moeilijk tot niet bereikbaar.

advies voor instanties die kunnen helpen?

Allianz Direct
    Beste Nancy,

Bedankt dat je de moeite neemt om je klacht met ons te delen. Jouw mening is belangrijk voor ons en geeft ons de kans onze service te verbeteren.

Wat kun je van ons verwachten?
    We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je straks weer helemaal tevreden over ons bent. We gaan zorgvuldig met je klacht om en zorgen voor een helder en volledig antwoord. Daarom kunnen we je bericht niet direct beantwoorden. We gaan eerst goed uitzoeken wat er is gebeurd. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie, maar uiterlijk over veertien dagen. Als we toch wat meer tijd nodig hebben, laten we je dit natuurlijk weten.

Kim
    Namens het Allianz Direct Klachtenteam

Nancy
nog steeds geen oplossing duurd al 2 jaar

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?