Klacht Allianz Direct: Zwaar benadeeld omdat Allsecur zich niet aan hun afspraken houd

Luna27

Afgelopen dinsdag heb ik een andere auto gekocht, na overschrijving telefonisch contact gezocht met allsecur, ik kon maar een auto bij hun verzekeren want ik was al verzekerd voor mijn andere auto. Contact gezocht met independer en weer terug verwezen naar Allsecur. Vanwege CIS melding werd mij door Allsecur aangeboden dat als ik mijn oude auto zou verkopen ik de ''nieuwe'' aan kon melden bij de verzekering. Aangezien je wettelijk verplicht bent je auto te verzekeren heb ik uit nood mijn oude auto gratis weggegeven op 14-07 , vervolgens weer contact met allsecur gezocht om alles af te handelen. Toen werd me verteld dat ze me niet meer konden verzekeren en er niks aan te doen was. Ik zit nu dus met financiële schade omdat ik de oude auto uit nood heb weg gedaan en ik kan de nieuwe niet meer verzekeren, nergens! Ik heb al een klacht bij allsecur ingediend per email en telefonisch contact gezocht. Al 2,5 jaar ben ik daar verzekerd, schadevrij en alle premies betaald.

Ik hoop dat Allsecur mij alsnog de beloofde autoverzekering aanbied. Ik ben sinds ik mijn rijbewijs heb behaald altijd bij hun verzekerd geweest, nooit schade veroorzaakt en de premies allemaal betaald. Ook als Allsecur aanvullende eisen zou willen stellen zou ik daarmee akkoord gaan. Het is verschrikkelijk om zo in de kou te worden gezet terwijl je altijd netjes auto hebt gereden en ik heb de auto ook hard nodig i.v.m privé omstandigheden. Ik rijd niet veel en ben naar mijn inzien ontzettend voorzichtig op de weg.

Allsecur
    Beste mevrouw Cohen,

Wij hebben je klacht zowel online als via de e-mail in behandeling genomen. Binnen tien werkdagen ontvang je hierop een reactie.

Claudia namens het Klachtenteam van Allsecur
    Geachte Allsecur,
    Ik zou het zeer op prijs stellen als u hier vaart achter zet.
    Wat mij is overkomen is al erg genoeg en ik zou graag serieus behandeld willen worden en niet worden afgescheept met het standaard antwoord.

Allsecur
    Beste Luna27,

Zojuist is er per e-mail een inhoudelijke reactie op je schriftelijke klacht verstuurd. Graag verwijs ik naar dat bericht. Het is goed om te vernemen dat je je auto elders hebt kunnen verzekeren. Voor de onverzekerde dag verstrekken we indien nodig een Artikel 34 WAM-verklaring (bewijs van verzekering).

Rebecca namens Allsecur
    Luna27
    Jullie erkennen de gemaakte fouten maar ik vind het voorstel niet in verhouding staan tot wat er is gebeurd.

Luna27

Ook een klacht indienen over Allianz Direct?