Klacht Allianz Global Assistance: Geen reacties en antwoorden + constant "kwijtraken" van gegevens en berichten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 330350
Gebruiker
Antwoorden-is-beleefd
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn klacht van 2 maanden geleden is "verdwenen", die heb ik een aantal weken daarna opnieuw ingediend. Zowel op deze klacht als de klacht die ik half oktober heb gestuurd over het niet beantwoorden van mijn klachten is nooit antwoord gekomen.

Gewenste oplossing

Ik wil schriftelijke beantwoording van mijn klachten.
Ik wil formele excuses voor de slechte afhandeling van het gene waar ik de klacht over heb gestuurd en voor het niet afhandelen van de klacht(en).
Ik wil een vergoeding voor mijn tijd en geld die ik hierin heb gestoken gedurende de periode waar de klacht over gaat én deze drie maanden waarin ik constant bezig blijf met deze slechte afhandeling en deze klachten.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Allianz Global Assistance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Allianz Global Assistance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen