Klacht Allianz Nederland: 2 lekgestoken banden niet kosteloos vergoed met all risc

Claudia99

All risc verzekerd bij Aliance, jarenlang netjes betaald. 2 banden lek gestoken, willen ze premie 4 jaar lang met 40 euro per maand verhogen. Voel me bedrogen door deze maatschappij! Waarvoor betalen we verzekering tegenwoordig.

Ergste is dat ik in hef telefoongesprek aangaf dat ik zeker wilde weten dat premie niet omhoog gaat alvorens ze een berger stuurde. Dit werd bevestigd door medewerker en achteraf weer ontkend. Terwijl ze gesprekken kunnen terugvragen. Uiteindelijk gekozen dat ik mijn banden zelf laat maken op mijn kosten, je kan toch niks beginnen tegen deze leugenaars. Zelfs recht op vervangend vervoer is hierbij vervallen. Sluit je verzekering niet af bij Allianz! Je wordt belazerd waar je bijstaat.

Kosten betalen van de banden! Ze doen moeilijk om 200 euro! Echte slachtoffers laten ze in de steek terwijl ze mensen die de boek belazeren wel geld uitkeren!

Allianz Nederland
    Beste B.Kiroro,

Vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met Allianz! Ik wil graag uitzoeken wat er is gebeurd.Zou u ons uw kenteken in een privébericht willen sturen?

Alvast bedankt.

Allianz Nederland

Claudia99
Vergoeden totale kosten van 280 Euro voor 2 banden. Kenteken RK099X, klacht wordt geheel verwijderd zodra het bedrag van 280 euro op mijn rekening staat bijgeschreven, waar ik ook recht op heb!

Ook een klacht indienen over ?