Opgelost door Allianz Nederland: Diefstal schadevrije jaren....

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 643651
Gebruiker
Lescher/Cox
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn schadevrije jaren gaan i.p.v omhoog naar 23 jaar omlaag naar 14 jaar. Terwijl ik er bijna drie jaar verzekerd ben en steeds zonder schade, ook niet met andere motorvoertuigen.

Bij de chat krijg ik een antwoord dat andere verzekeraar Inshared in Roydata deze schadevrije jaren geclaimd heeft. Op mijn naam staan nog maar 14 schadevrije jaren...Maar ik heb geen enkele verzekering bij Inshared....

Gewenste oplossing

Herstel recht van schadevrije jaren naar juiste aantal en dat is 23 jaar.
Geboden oplossing
Ze hebben nu aangepast en verbeterd schadevrije jaren na eerst correctie door Hema Verzekeringen in Roydata. Zat hele tijd klem tussen beiden maar is deze afgelopen week wel opgelost, na persoonlijk contact.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Lescher/Cox
    Datum
    Nog niets gehoord op mijn klacht, wel van Inshared die zeggen geen acties te hebben gedaan die de actie van Allianz kunnen verklaren. Wel zien zij de opgezegde autoverzekeringen die ik overzet van mijn vrouw als regelmatige bestuurster met 24 sv jaren en mijn dochter met 12 jaren. We gaan met deze verzekeringen over van Hema Verzekeringen naar Unive.
  2. Auteur
    Lescher/Cox
    Datum
    Twee keer via internet via klachtprocedure Allianz gereageerd maar op beide klachten 0 reactie retour. Heb ze in laatste 14 dagen gegeven, deze zijn bijna om. Ga nu rechtsbijstandverzekering vragen juridische procedure op te starten. Dan maar naar de rechter om recht te zetten.
  3. Auteur
    Lescher/Cox
    Datum
    Via Roydata mijn gegevens verkregen overstap vorige autopolis bij Hema Verzekeringen in 2020 ñaar Allianz.
    Inshared/Hema Verzekeringen heeft een roymentsverklaring van 21 zuivere schadevrije jaren afgegeven , per 09 2020 te behalen op premie vervaldatum. Dus inderdaad op 02 2020 met 20 sv jaren over. Hierover Allianz Direct weer bericht maar blijven bij hun standpunt, verlaging nna 3 jaar bij hen verzekerd te zijn geweest naar 14 sv jaren ipv naar 23 sv jaren gaan.....
    We gaan nu de rechtsbijstandverzekering inschakelen. Heel jammer dat het zover miet komen, een verzekeraar die geen enkele mieite doet een fout recht te zetten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen