Opgelost door Allianz Nederland: expiratie polis blijft liggen omdat pandhouder niet reageert

# 19144

Mijn polis bij Allianz expireert per eind 2012
Per 16 november zijn zowel Allianz als ook de instantie die recht heeft op een deel van het vrijkomende bedrag geinformeerd over de afhandeling.
Allianz stuurt per 14 december een brief uit om gegevens te ontvangen waarop e.e.a. kan worden gestort en afgehandeld.
Hierop komt geen reaktie en wordt wederom op 4 januari een herinneringsbrief gestuurd.
Op 11 januari komt mijn verzoek of men telefonisch contact kan opnemen waarom niet wordt gereageerd. Dit is niet mogelijk want men wacht eerst af of er nog een reaktie komt , zo niet dan wordt er wederom een brief gezonden.
Al met al blijf ik dus aflossing betalen bij de rechthebbende pandhouder, en wordt het overige bedrag niet uitgekeerd. (Wel wordt door Allianz gemeld dat dit door hun niet vergoed wordt)
Ik zal dus zelf maar verder gaan bellen waarom niet wordt gereageerd, of de brieven wel zijn aangekomen.
Slechte service van Allianz dus.

Contact opnemen met degene waar de brief naar is verzonden, met de vraag waarom er niet wordt gereageerd.
Vragen waarom niet tijdig afgehandeld kan worden.
Eventueel verbeteren om voor klanten extra kosten te kunnen voorkomen.

Allianz Nederland
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    Allianz Nederland
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    T.J.P. Roymans
    Er is na deze klacht vrijwel direct contact met mij opgenomen om te melden dat men telefonisch contact heeft gelegd met de maatschappij die de betreffende gegevens moet verstrekken.
    De gegevens zullen in de aankomende week worden verstrekt.
    Tevens is men bereid de afhandeling in de gaten te houden wat ik zeer op prijs stel.
    Kortom ik ben blij met de snelle reaktie en de korte communicatielijnen.

T.J.P. Roymans

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?