Klacht Allianz Nederland: fonds wisseling en geen internetbankieren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 58869
Gebruiker
D.A. Olijdam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn beleggingsfonds is zonder mijn toestemming en zonder dat ik op de hoogte gesteld ben gewijzigd. Dit mag volgens de wet wel maar klantvriendelijk is dit totaal niet.
Ik probeer sinds maandag bij mijn rekening te komen via internet maar er is al 3 dagen een storing volgens hun. Op hun site staat dat je ze kan bellen tot 17.30 maar ik heb ze om 17.05 gebeld en er is niemand bereikbaar meer volgens de receptioniste die mij daarna 3x verkeerd doorverbind en dan maar de verbinding gewoon verbreekt.

De oplossing

een betere communicatie richting klant.

2 reacties

  1. Auteur
    Allianz Nederland
    Datum
    Geachte relatie, u heeft de klacht ook via onze website ingediend op 1 mei 2014. Wij zullen u klacht daar in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk u voorzien van een reactie.
  2. Auteur
    D.A. Olijdam
    Datum
    ik blijf het er niet mee eens dat mijn fonds zomaar veranderd wordt zonder mij daar in te kennen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.A. Olijdam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen