Klacht Allianz Nederland: Geen reactie na indienen contactformulier bij Allianz

Klachtnummer
# 288183
Gebruiker
J.J. Klinkert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee keer via het contactformulier een mededeling aan Allianz gestuurd, namelijk dat ik mijn verzekeringen wil beëindigen. De eerste keer op 10 december, ook begin januari nog een keer. Ik heb in hetvgeheel geen enkele reactie gekregen. Wel kreeg ik de factuur voor de betreffende verzekeringfen voor het jaar 2018.

De oplossing

Een reactie.

2 reacties

  1. Auteur
    J.J. Klinkert
    Datum
    Ik heb twee keer via het contactformulier een mededeling aan Allianz gestuurd, namelijk dat ik mijn verzekeringen wil beëindigen. De eerste keer op 10 december, ook begin januari nog een keer. Ik heb in hetvgeheel geen enkele reactie gekregen. Wel kreeg ik de factuur voor de betreffende verzekeringfen voor het jaar 2018.
    DE OPLOSSING
    Een reactie.

    En via dit klachtenkompas werkt het kennelijk ook niet...
  2. Auteur
    Allianz Nederland
    Datum
    Beste meneer Klinkert,

    Excuses voor de late reactie!
    Een collega van de polisafdeling zal vandaag telefonisch contact met u opnemen om uw klacht op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Allianz Nederland

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen