Klacht Allianz Nederland: Gewoon slecht, komen beloften niet na en Geen communicatie mogelijk

Klachtnummer
# 634793
Gebruiker
Luus#
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er gaat vanalles mis en niets wordt opgelost ook al beloven ze van wel. Ik kom nergens verder mee niet via chat en ook niet telefonisch.
Ik heb mijn auto al jaren hier verzekerd vervolgens sluit ik online een tweede autoverzekering af. Door een fout in het systeem worden dit 2 aparte accounts, deze kunnen niet meer samengevoegd worden en daardoor kan ik niet meer in het account van mijn eerste auto en niets meer regelen. Hierdoor gaat er nog meer mis en wil ik mijn auto ergens anders verzekeren. Ze bevestigen in chat dat mijn verzekering van de eerste auto stop wordt gezet en ik vraag bevestiging van mijn 32 schadevrije jaren. Deze geven ze. Alleen blijkt dagen later dat de autoverzekering niet opgezegd is en dat ze de schadevrijejaren op mijn tweede auto hebben gezet. Dit is niet de bedoeling, ze beloven na het zoveelste telefoongesprek dat ze het in orde maken. Maar helaas weer loze beloften. Ik vraag om een royementsverklaring zodat ik deze naar mijn nieuwe verzekering kan sturen zodat het toch nog goed komt. Maar hier doen ze niet aan, ze geven aan dat het goed staat in het systeem. Maar als ik hier info opvraag blijkt dat niet zo te zijn.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze een royementsverklaring geven zoals mijn nieuwe verzekering vraagt, zodat de 32 scahdevrijejaren op mijn eerste auto blijven staan. Mede omdat de tweede auto op kort termijn weg gaat.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen