Klacht Allianz Nederland: Ik heb geen concreet antwoord van hen

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 636835
Gebruiker
Gebruiker1671527126
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 3 maanden geleden een auto-ongeluk gehad

Gewenste oplossing

help me alsjeblieft om deze situatie op te lossen, want mijn professionele leven is aangetast, ik ben mijn baan kwijtgeraakt, ik ben mijn huis kwijtgeraakt, ik heb een 7-jarig kind om te onderhouden
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen