Klacht Allianz Nederland: Meten met verschillende maten autovezekering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 627133
Gebruiker
Ermers3
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Jaren geleden ben ik verzekerd geweest bij interpolis, hierbij heb ik schade gereden. waardoor uiteindelijk toen de verzekering stopte er min 5 schade vrije jaren stonden. Nu had ik daar al zo mijn vragen over maar helaas hier niks meer mee kunnen doen. Waarna ik vernam van interpolis dat na 3 jaar schadevrije jaren weer op 0 komen te staan, ook de -jaren. hierna gezocht op internet en vele sites geven aan dat dit 3 jaar is ook bij de verzekeraar allianz. zie ook:

https://www.moneywise.nl/autoverzekering/schadevrije-jaren/geldigheid-schadevrije-jaren-per-autoverzekeraar.aspx

dus Ik heb 3 jaar lang geen auto op naam gehad. Zou ik dan bij interpolis willen verzekeren is mij door hun verteld dat je weer 0 begint ondanks het min of plus jaren zijn. Nu heb ik dus allianz gebeld en deze die geeft aan dat 4 jaar hun standaart is. Dit gegeven kom je nergens tegen als je een allianz auto verzekering afsluit terwijl dit wel degelijk van belang kan zijn. Dus ik voel me behoorlijk voor de gek gehouden. Had ik bij interpolis verzekerd had ik een mooie premie gehad met 0 jaren. Nu zat ik dus bij allianz, en nu staat het dus weer in roydata in de min. Tevens hebben zei dan wel na 2 maanden de verzekering opgezegt. Dit mag toch niet kunnen dit is helemaal scheef. Ik heb nu al onderhand uren gesproken met deze partijen en er is een hoop toegezegt waarna ineens de verbinding verbreekt etc. ik baal hier echt van dit scheelt mij meer als 100 euro in de maand, en heb dus 3 jaar geen auto op naam gehad en gefiets hiervoor. ik vind het ronduit schandalig dat er met 2 maten word gemeten... Tevens ben bezig met de ombudsman om dit aan de kaak te stellen want ik vind het onwijs oneerlijk..

Gewenste oplossing

Dat de roydata zoals het hoort op 0 komt te staan zodat ik gewoon weer kan verzekeren!
Geboden oplossing
Hallo is het zo moeilijk jullie willen dat ik mail ipv dit doe ik dat word ik niet terug gebeld
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Ermers3
    Datum
    Mischien even gehoor geven? in ieder geval iets van een reactie? aan de telefoon hangen jullie tijdens het wachtdeuntje ook al op.
  2. Auteur
    Ermers3
    Datum
    Wat een klantvriendelijkheid bij jullie!… super dit

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen