Klacht Allianz Nederland: Slechte service

Klachtnummer
# 122738
Gebruiker
D.J. Schenkeveld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat ik een "dubbel zeker" reisverzekering heb afgesloten ga ik er vanuit volledige service en evt. vergoedingen te krijgen bij reisproblemen.

Wat blijkt nu, enkele kleine reisartikelen zijn beschadigd en worden gedeclareerd op de verzekering. Een compleet onderzoek moet worden gestart naar bonnetjes van jaren geleden, foto's moeten gemaakt worden, uitgebreide beschrijving per onderdeel is nodig etc.

Dit gaat veel te ver, er is geen enkel vertrouwen in de consument. Er zijn al genoeg zorgen over de materialen, hier komen nu nog de bewijslast zorgen bij.

De oplossing

Normale afhandeling en uitbetaling van artikelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Allianz Nederland
    Datum
    Geachte heer en/of mevrouw Schenkeveld,

    Deze klacht is niet voor Allianz Nederland bestemd maar voor Allianz Global Assistance. Naar wij hebben begrepen van Global Assistance is uw klacht ook daar opgepakt en afgehandeld. Evenzogoed betreuren wij de gang van zaken en hopen dat de klacht op passende wijze is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Allianz Nederland

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen