Klacht Allianz Nederland: te hoge bedrag laten reparen schade huurauto

Klachtnummer
# 348929
Gebruiker
bayko29
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik had een schade gemaakt met een gehuurde auto bij snappcar. ik had zelf offertes gevraagd bij verschillende bedrijven en de bedragen waren niet hoger dan 470euro. de verzekekeringsbedrijf Allianz, heeft het laten repareren voor een bedrag van 1700euro waarvan ik zo n 1050 euro moest betalen.echt belachelijk en ik voelde mij opgelicht. was namelijk een kras bij de onderdompel. zelfs de auto eigenaar schrok er van.

De oplossing

Dit echt eerlijk onderzoeken bij de desbetreffende garage. ik heb de gesprekken met de eigenaar,de aangevraagde offertes en de afbeeldingen van de schade nog. Ik moest het bedrag ook nog in een keer betalen zonder te denken aan iemand die niet meer dan een normale maandloon heeft met vaste lasten. en weet niet eens zeker of ik de schade heb gereden want kan mij niets herinneren en niks gemerkt. Vond het wel balen voor de eigenaar dus was bereid om de schade te vergoeden..maar niet om in de maling genomen te worden. mvg

2 reacties

  1. Auteur
    Allianz Nederland
    Datum
    Beste meneer Ates,

    vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de schadeafhandeling. Zou u het schadenummer en het kenteken van de auto willen sturen in een privébericht, zodat wij dit uit kunnen zoeken?

    Met vriendelijke groet,
    Allianz Nederland
  2. Auteur
    Allianz Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen