Klacht Allianz Nederland: teruggave reisgeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444553
Gebruiker
paul dicker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

men neemt mijn klacht niet serieus
Hierbij vraag ik U nogmaals naar mijn annulering te kijken ik heb vandaag nog contact gehad met mijn huisarts over mijn toestand
in de nacht van 4 op 5 maart niet goed geworden pijn op de borst, benauwd, duizelig en paniek aanvallen huisarts gebeld
bloeddruk was boven 250 onder 120 deze bleef na 5 metingen hangen op 210 op 100 ik heb er een medicijn erbij gekregen maar op 9 maart
was mijn bloeddruk nog steeds 200 bij 100 en mijn klachten verminderde niet zij adviseerde mij ook gezien de hele toestand om tot rust te komen en de reis te annuleren
zij mag alleen dit niet op papier zetten daarom heb ik ook gevraagd om contact met mijn huisarts te zoeken. Ik hoop dat gezien de hele toestand dat
er enige coulance is in deze zaak

De oplossing

mijn klacht serieus nemen en contact zoeken met mijn huisarts die zal aangeven dat het voor mij gevaarlijk en onverantwoord was om op reis te gaan

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
paul dicker
Datum
Uiteindelijke oplossing
niets pas als je op sterven ligt dan kun je eventueel een compensatie krijgen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen