Klacht Allianz Nederland: Uitbetaling gaat niet vanzelf (of helemaal niet)

Klachtnummer
# 638774
Gebruiker
JolandaD68
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Allianz schadeservice heeft schade uitbetaald op niet bestaand rekening nummerin oktober en na 4 mails, 3x telefonisch contact wat belachelijk lang duurt voor je iemand spreekt, 3x contact met ING kunnen ze vertellen dat geld bij hun terug is op 13/12. Maar ik heb nog steeds niks ontvangen, sterker nog wordt overgemaakt is verteld. Alleen niet wanneer! Iedere keer wordt er overleg gepleegd bij hun,wordt gewoon aan het lijntje gehouden.

Gewenste oplossing

Uitbetaling per direct. Ik wacht al 2 maanden op geld, door fout bij hun. Kan geen vervangende auto kopen als geld niet komt. Ben nu al 3 maanden iedere dag afhankelijk van vervoer van collega of fietsen (26 km) retour. Openbaar vervoer geen optie. Ik moet wel mijn rekening op tijd betalen, krijg ik nu ook rente van Allianz??

1 reactie

  1. Auteur
    JolandaD68
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen