Klacht Allianz Nederland: zie boven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 465369
Gebruiker
W. Blitz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het opzeggen van een al 47 jaar bestaande kostbaarhedenverzekering.

De oplossing

Het contract hernieuwen !

1 reactie

  1. Auteur
    Allianz Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Blitz,

    Begrijpelijk dat u het vervelend vindt dat de verzekering is gestopt, zeker gezien de looptijd. Zoals wij u hebben uitgelegd in de brief herbeoordeelt Allianz haar verzekeringen eens in de zoveel tijd. Helaas is ervoor gekozen om deze kostbaarhedenverzekering niet meer aan te bieden in deze vorm als enige verzekering.

    Ik begrijp dat u mogelijk nog met vragen zou kunnen zitten.
    U kunt hiervoor ook contact opnemen met uw tussenpersoon, Havelaar & van Stolk.
    Zij helpen u ook graag met uw vragen.

    Met vriendelijke groet,
    Allianz Nederland Schadeverzekering

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Blitz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden, maar uiteindelijk het de firma Allianz wel gereageerd, als is er een nietszeggende reden opgegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Allianz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen