Opgelost door Allround Hekwerk: Allroundhekwerk.nl stort retourbedrag niet terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 418491
Gebruiker
Annemiek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling geplaatst op 5 december 2019, een smalslot voor kokerstijl.
7 december slot ontvangen, geconcludeerd dat het niet de goede maat is en toestemming per email gevraagd om het terug te kunnen sturen.
Op 9 december toestemming gekregen en slot vervolgens teruggestuurd. Zending is 10 december bezorgd.
Tot op heden is er niets retour gestort, op email en telefoon wordt niet geantwoord.

Gewenste oplossing

Retourbedrag terugstorten.
Geboden oplossing
Het retourbedrag is meteen teruggestort. Door een misverstand op kantoor was de retourmelding per ongeluk blijven liggen. Ook heb ik nog bloemen gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Allround Hekwerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Annemiek
    Datum
    De klacht is inmiddels tot volle tevredenheid opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Allround Hekwerk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen