Opgelost door Allroundvitality.com: 21 september €50.85 automatisch geïncasseerd door dit bedrijf wat ik niet ken?

barry

21 september €50.85 automatisch geïncasseerd door dit bedrijf wat ik niet ken?
SEPA Incasso algemeen doorlopend
Incassant: NL73ZZZ058969160000
Naam: ALLROUND VITALITY
Machtiging: 2015-003977
Omschrijving: Allround Multi2016
008572
IBAN: NL77INGB0006186458
Kenmerk: non ref

Ik heb incasso teruggave gevraagd bij abn

Allroundvitality.com
    Geachte¨meneer Kuiper,

Wilt u zo vriendelijk zijn om ons een bericht via e-mail te sturen met alle gegevens van de afboeking. De gegevens die u heeft opgegeven op deze site komen ons niet bekend.

Mogelijk kunnen wij met een kopie van uw afschrift verder komen en kunnen wij het een en ander netjes voor u uitzoeken.

met vriendelijke groet,

Het team van Allround Vitality
    barry
    Ik 27 september de gevraagde afschrift bewijzen van de afboekingen gestuurd maar ik heb nog geld teruggestort gekregen.
    Het is inmiddels al een week geleden ik hoop snel mijn geld terug te krijgen. Met vriendelijke groeten, Barry Kuiper
    Allroundvitality.com
    Geachte meneer Kuiper,

Zoals eerder is aangegeven in een prive bericht zijn wij hier mee bezig, uw gegevens hebben wij doorgestuurd.

Op 28 september hebben wij u een bericht terug gestuurd.

Allround Vitality
    barry
    Allround vitality bedankt dat u mijn geld hebt teruggestort. Ik vraag mij alleen nog af hoe jullie zomaar kunnen incasseren van mijn rekening. Met vriendelijke groeten, Barry Kuiper
    barry
    Klachtenkompas bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groeten, Barry Kuiper

barry

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?