Klacht Allroundvitality.com: Aangesmeerd jaarabonnement

Klachtnummer
# 109436
Gebruiker
lars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

tijdens een telefoongesprek met allround vitality, waarin de medewerker mij een proefpakket aanbood ter waarde van €9.95. de medewerker vertelde ook dat ik binnen 14 dagen van het aanbod af kon zien.
het eerste pakketje kwam plusminus na 10 a 14 dagen binnen ik was het zelfs al vergeten. natuurlijk erg slim van allround vitallity, hierdoor zat ik er automatische al aan vast. ik heb toen na die 14 dagen wel telefonsich contact gehad met allround vitallity, dit helaas zonder succes.
Na dit al kreeg ik het tweede pakketje binnen, die ik direct heb geretourd. hiernaast werd er 50,95 geïncasseerd. dit heb ik direct terug geboekt.
8 mei 2015 kreeg ik een brief van allround vitality waarin het volgende stond:
''wij hebben u pakket ontvangen het vervolg pakket wat bij geleverd is maken deel uit van een lopend jaarabonnement. deze zending valt niet onder de wet koop op afstand"
Bij mijn weten geldt dat er een schriftelijke overeenkomst moet zijn bij sprake van een abonnement.

De oplossing

Ik zou graag willen dat mijn gegevens en contract bij allround vitaly worden vernietigt. verder zie ik af van hun produceten e.d.

1 reactie

  1. Auteur
    Allroundvitality.com
    Datum
    Geachte meneer Oostland, Wij hebben ondertussen al telefonisch contact met u gehad en het naar ieders tevredenheid opgelost.met vriendelijke groeten, het Allround Vitality Careteam

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen