Klacht Allroundvitality.com: Allround Vitality loodst je zwijgzaam in een jaarcontract

Ninacatharinamarkus

Zo'n drie weken geleden kreeg ik een telefoontje van Allround Vitality. Ik kreeg een kennismakingspakket voor 10 euro ipv de gebruikelijke 35 omdat ik een enquete voor hun had ingevuld. Er zou vervolgens een mail worden gestuurd waarin ik mijn doorlopende incasso stop zou kunnen zetten. Ik heb deze nooit ontvangen, ook niet in mijn spam. Vervolgens is er stilzwijgend een jaarcontract aan mij vastgeknoopt waar ik echt totaal niet op zit te wachten. Ik kan dit dan absoluut niet betalen. Ik ben een student en kan net mijn huur betalen. Ik heb dit allemaal al doorgegeven aan Allround Vitality via mail en officiele brief (via ING), maar ze negeren dit en sturen mij gewoon opnieuw een brief met factuur. Graag wil ik hierbij mijn klacht uiten en hopelijk wordt er nu wel naar geluisterd.

Ik heb betaald voor het kennismakingspakket en daarbij wil ik het laten. Als ik behoefte heb aan meer, kan ik dit zelf aangeven. Ik kan mij op dit moment niet zulke hoge uitgaven veroorloven. Ik ben nooit op de hoogte gesteld van een jaarcontract waar ik aan vast zou komen te zitten. Desnoods betaal ik wel voor de de laatste rekening, maar ik wil hier geen jaar aan vastzitten!

Allroundvitality.com
    Geachte mevrouw Markus,

Zoals al is aangegeven in een privé bericht hebben wij het een en ander al opgelost met u. Het bevreemd ons dat u nu toch een klacht over ons indient.

Wij gaan er wel vanuit dat de ontvangen pakketten door u worden betaald, deze zijn immers netjes aan u geleverd.

Team Klantenservice Allround Vitality

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?