Klacht Allroundvitality.com: Misleiding, geen volledige informatie, met bandopname met precies de juiste woorden: je zit klem...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 385547
Gebruiker
Schurink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onder het mom van een proefpakket ben ik misleid en zit ik ineens vast aan een jaarabonnement! Als ik dit had geweten had ik hier natuurlijk nooit mee ingestemd.
Met het proefpakket heb ik ingestemd en ik was ook op de hoogte dat er vervolgzendingen zouden komen van 19,95 per maand. Natuurlijk was ik te laat met het stopzetten, dus de eerste vervolgzening zat al in de bus. Maar dit bleek een pakket voor een kwartaal en was er dus al 60 euro van mijn rekening afgeschreven. Ze hebben een bandopname waar je op een reeks vragen ja moet zeggen en daar wordt wel gesproken over 4 kwartalen. Dus zij staan sterk met die opname en ik niet. Maar toch is dit pure misleiding, want de bedragen zijn niet genoemd, laat staan dat het om een jaarabonnement ging. Ik dacht dat ik dan altijd nog gewoon per maand kon opzeggen, zoals dat ook bij loterijen etc is.
Dit is echt een louche bedrijf met smoezelige praktijken om consumenten te misleiden. Bah...

De oplossing

Ik heb al met ze gemaild maar inmiddels een aanmaning gehad.
Ik wil het liefst mijn geld terug uiteraard. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Ik voel me belazerd en dat kunnen ze alleen goed maken door het terug te draaien...

1 reactie

  1. Auteur
    Schurink
    Datum
    Ik heb weinig hoop dat ik mijn geld nog terug zal krijgen. Maar hoop dat ik met dit bericht anderen in elk geval kan waarschuwen voor de praktijken van Allround Vitality.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schurink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen