Klacht Allroundvitality.com: Moeilijk bereiken om optezeggen

Kz

Werd gebeld voor aantrekkelijk actie. Dat je boodschappen geld deels terug kan verdienen. En veder via mail wordt uitgelegtt. Maar kreeg geen mail en kon ook moeilijk achter halen welk bedrijf het was. Door nr op te sporen via Google kwam ik pas erachter.

Het is een proeftijd van 14 daggen maar wil alvast opzeggen. Want kreeg niks binnen voordat hoge kosten wordt verrekent

Probeerde zelf te bellen maar kreeg alleen antwoord nummer dat te bekijken is van 10.00tot 19.00 ik belde juist op om 16.00 uur. Ben nu bang dat ik hoge kosten moet betalen. Voor een bedrijf die niet niet nakomen om contract voorwaarde email.

Een mail ontvangen dat het is opgezegd voor dat ik moet betalen. Begin datum is 22 maart 2016.

Allroundvitality.com
    Geachte meneer Zhang,

Wij hebben nader bekeken of u in onze bestanden voorkomt, dit is echter niet het geval. Toch willen wij u graag verder helpen om eens te bekijken wat er nu precies aan de hand is.

Wilt u zo vriendelijk zijn om ons een e-mailbericht te sturen via het e-mailadres info@allroundvitality.com?

klantenservice Allround Vitality

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?