Klacht Allroundvitality.com: Ongewenst contact

Mark

Ooit heb ik een gezondheidsenquête ingevuld. Nu komen de telefoontjes sinds 3 maanden binnen met een bedank pakket voor het invullen van deze enquête. Er zijn diverse bedrijven die mijn willen 'bedanken' voor het invullen van deze enquête. Nu is All round Vitality aan de beurt. De persoon aan de lijn was, gelukkig, tot reden vatbaar en zei ook netjes de naam van het bedrijf. Contactpersoon vertelde mij ook dat er een verzegeld pakket met mijn gegevens bij hem aanwezig is dat zij mogen gebruiken en dat ik de enquête voor hen heb ingevuld.Hoe is het mogelijk dat er diverse bedrijven over mijn gegeven beschikken vanuit eenzelfde ingevulde enquête?!?! Dit betekent dat mijn gegevens worden doorgespeeld/doorverkocht. Ik wil niet meer benaderd worden door All round vitality of enige partij, aan wie zij blijkbaar mijn gegevens delen. De contactpersoon refereerde aan het 'bel-me-niet'-register waar ik voor alle categoriën ben aangemeld. GEBRUIK DEZE DAN!

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?