Klacht Allroundvitality.com: Onredelijke verkoop en bejegening

HoekPN

Ik schrijf deze klacht naar aanleiding van het telefonische contact bij de start van mijn ( ongevraagde) lidmaatschap en vervolgens de afhandeling van mijn telefonische contact met 1 van de medewerkers genaamd Anneke Bakker.
Ik ben bij de start telefonisch benaderd met de vraag of ik een proefpakket wilde aannemen ten koste van €9,95. Ik ben hiermee akkoord gegaan. Dat ik vast zou zitten aan een abonnement is mij dan ook nooit verteld aan de telefoon. U kunt zich voorstellen dat ik verbaast was over het feit dat ik nog meer zendingen toegestuurd kregen en hier opeens een bedrag van €59,85 euro voor moest betalen. Ik heb dit in 1e instantie gedaan. Na mijn laatste zending vond ik het echter genoeg en ik besloot vandaag om 10.45 contact met u op te nemen en mijn lidmaatschap per direct op te zeggen. Buiten het feit dat ik de manier van werken van het bedrijf op negatieve manier verassend vond (er komt nu namelijk nog een zending aan waarvoor ik nogmaals €59,85 voor moet betalen), verbaasde ik mij het allermeest over de manier waarop ik te woord ben gestaan. Mevrouw Anneke of Hanneke bakker was namelijk zeer onvriendelijk en vond het maar “onzin” wat ik haar op een normale toon probeerde te vertellen.
Na dit contact kun je inderdaad wel een paar vitaminepillen gebruiken.
Wanneer ik op zeer onvriendelijke wijze te woord gestaan wordt, nadat ik al ontevreden ben over de handelswijze van uw bedrijf, verlies ik in zekere zin mijn geduld en redelijkheid.

Mijn klachten worden door het bedrijf niet serieus genomen. Ook krijg ik geen terugkoppeling over eventuele verbeteringen of stappen die ondernomen worden. Het enige antwoord dat ik krijg is dat ik de aankomende zending alsnog moet betalen en dat er gekeken wordt(?).
Over de onjuiste bejegening door de telefonische medewerker en Hanneke of Anneke bakker praten we niet meer.
Verder heb ik het bedrijf gevraagd naar contact gegevens van de
Manager. Ook deze zijn nooit aan mij doorgestuurd.

Het laatste bedrag en zending laten vervallen omdat dit bedrijf mij al
Veel te veel geld en energie gekost heeft. De zending wordt aangetekend terugverstuurd

Allroundvitality.com
    Naar aanleiding van u klacht kunnen wij u aangeven dat het een en ander al is aangegeven in een persoonlijk bericht. Tevens heeft u aangegeven in uw laatste bericht dat u erop terug zou komen.

Wij betreuren het dat u niet erop terug bent gekomen.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Allround Vitality

HoekPN
Uiteindelijke oplossing Dit is zo typisch jullie bedrijf. Ik zou erop terugkomen middels een advocaat. Dit traject is nu in werking gezet. Ik heb jullie laatste zending ontvangen en deze wordt aangetekend terug gestuurd. 1 en ander? Kunt u wat specifieker zijn. Want zoals in mijn berichten staat is op de onjuiste bejegening niet teruggekomen en dit gaat eigenlijk gewoon verder. Leest dit bedrijf überhaupt wel mail