Klacht Allroundvitality.com: Onterechte product (al retour gestuurd) factuur ontvangen waarvoor ik moet betalen.

jimmy

Ik heb een week geleden een telefoon ontvangen van dit bedrijf waarbij mij een aanbod werd gedaan voor vitamines. Ik gaf de medewerker netjes aan dat ik die niet wil ontvangen. Desondanks ging hij nog door met het aanbieden waarbij ik aangaf dat ik helemaal niet geïnteresseerd was. Tenslotte gaf hij mij aan dat hij een e-mail naar mij zal versturen waar ik op moet reageren dat ik het product niet wilde ontvangen. Zij hadden mijn gegevens en hebben mij een week later onterecht het product opgestuurd. Ik had ook geen e-mail ontvangen waar op ik kon reageren.

Ik belde toen naar de klantenservice en gaf aan dat ik een onterechte bestelling heb ontvangen en dat ik nu ervoor moet betalen wat echt niet de bedoeling is. Klantenservice gaf aan dat mijn betaling is afgeboekt en dat ik het product kan opsturen. ZO GEZEGD ZO GEDAAN maar geen bewijs van afboeking ontvangen. Echter krijg ik nu een factuur (zie bijlage) van het zelfde bedrag als eerste herinnering en als ik het bedrag niet betaal zal ik een boete van € 40 moeten betalen. Ik vind dit totaal onterecht en onzin. Ik heb ten eerste het product retour gestuurd, en nu moet ik betalen voor iets wat ik niet heb.

Graag vraag ik uw hulp hiervoor want ik heb inmiddels 2 keren gebeld naar de klantenservice van dit bedrijf.

Hoogachtend,

Shanu

Graag het bedrag afboeken aangezien ik het product heb opgestuurd. En mij een bewijs opsturen dat het bedrag is afgeboekt en dat ik deze niet hoef te betalen.

Allroundvitality.com
    Geachte meneer Lachman,

Wij vinden het bijzonder jammer dat u een bericht heeft geplaatst. Wij zijn in de veronderstelling dat het een en ander naar volle tevredenheid is opgelost. Graag vernemen wij van u wat er dan nog precies niet naar uw tevredenheid is opgelost.

met vriendelijk groet,

Team Klantenservice Allround Vitality