Klacht Allroundvitality.com: Opgelicht door een callcenter medewerker van Allround Vitality

Shiu

Ik ben een keer opgebeld of ik een proef pakketje van Omega 3 wilde proberen voor een bepaald bedrag en ik heb daarmee ingestemd. Tevens telefonisch gevraagd of het niet stilzwijgend wordt verlengd na het proefpakket en dat werd mij toegezegd (voor de opname), maar nu krijg ik na het proefpakket een bestelling met een kwartaalpakket bestaande uit 3 pakketten met daarbij een brief dat ik het iedere 3 maanden thuis krijgt bezorgt. Ik heb echt niet ingestemd voor een jaarabonnement, maar alleen met het proefpakket! Ik ga het kwartaalpakket terugsturen en wens het bedrag teruggestort te krijgen van het kwartaalpakket en het abonnement, welke ik niet heb afgesloten, stop wordt gezet.

Mijn klantnummer: 2018-000967

Het bedrag teruggestort te krijgen (of niet afgeschreven te worden) van het kwartaalpakket en het abonnement, welke ik niet heb afgesloten, stop wordt gezet

Allroundvitality.com
    Geachte mevrouw Lin,

Wij hebben u inmiddels een prive bericht gestuurd.

Met vriendelijke groeten,

Team Allround Vitality

Shiu
Allround Vitality geeft aan een prive bericht gestuurd te hebben, maar dat klopt voor geen meter. Klachtenkompas heeft geen privebericht sectie. Ik heb Allround Vitality een kans gegeven om het netjes op te lossen, dit doen ze niet. Ik ga nu werk van maken... Iedereen die genept is door Allround Vitality kunnen een klacht indienen via ACM (Autoriteit Consument & Markt) via hun klachtformulier: https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer. Verder ga ik nu een aantal reviews schrijven op diverse websites om de waarheid dat Allround Vitality mensen nept en dat wanneer mensen door deze scambedrijf genept zijn, contact moeten opnemen bij de ACM. Als ACM genoeg klachten binnen krijgt dan gaan ze er werk van maken. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) is een onafhankelijke toezichthouder die zich sterk maakt voor consumenten en bedrijven. ACM houdt toezicht op de mededinging, een aantal specifieke sectoren en het consumentenrecht.

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?