Klacht Allroundvitality.com: Oplichterij

Anoniemx

Lekker dan!l... word ik leuk gebeld voor een proefpakket voor multivitamine ofzo.. prima ik nog gevraagd of het geen geld gaat kosten, nee natuurlijk niet mevrouw u Zit nergens aan vast.
Vervolgens kom ik te lezen dat ik 50,89 moet betalen voor die onzin terwijl het gratis is dikke vieze oplichterij!!! En dan noem je dat een goed bedrijf?. Ook nog juridische onzin erbij halen nou mag van mij gebeuren.

Ps. Ik hoop voor het bedrijf dat een goeie verklaring hebben.

Allroundvitality.com
    Geachte mevrouw,

Wij hebben uw klantgegevens inmiddels terug kunnen vinden. Uit onze gegevens blijkt dat u nooit een bericht of telefoontje heeft gedaan naar onze klantenservice. Hierdoor heeft u van ons een kwartaalzending van ons ontvangen.

Wanneer u een kennismakingspakket van ons heeft ontvangen is dit voor een bedrag van € 9,95 geweest. Een kwartaalzending kost € 50,85, mogelijk bent u vergeten om het kennismakingspakket van € 9,95 te betalen? Dan kan het voorkomen dat er inderdaad kosten bovenop zijn gekomen.

U kunt het beste via ons e-mailadres contact opnemen.

Met vriendelijk groet,

Klantenservice Allround Vitality

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?