Klacht Allroundvitality.com: Oude mevrouw misleid door misselijkmakende verkooptechnieken van Allround Vitality

Quicky

Ik neem het op voor een oudere mevrouw met uitkering die volledig in paniek is. Ze is telefonisch misleid met een aanbieding van 9,95 zonder dat duidelijk was dat ze daarmee een of ander vaag abonnement aanging. Toen ze een vervolg zending kreeg van 59,85 euro, heeft ze deze aangetekend terug verzonden. Ondanks handtekening ontvangst bij Post Nl, beweerd men niks te hebben ontvangen. Een incasso + 40 euro extra volgt. Misselijkmakend en laag bij de grond deze praktijken.

Dossiernummer: D0168111319 Per direct intrekken incasso. En creditering van de factuur. Bovendien eis ik dat deze verkooptechnieken waarbij mensen bewust worden verleid stoppen. Bovendien dan ook nog beweren niets retour te hebben ontvangen. Het is duidelijk dat dit het verdienmodel is van deze onderneming. Bloomhill finance werkt er ook nog aan mee. Of is dat de eigenaar?

Allroundvitality.com
    Geachte bekende van ?

Er is niets bekend over deze klacht. Tevens vinden wij het bijzonder vervelend voor deze mevrouw waar u een bericht over heeft geplaatst. Alvorens wij inhoudelijk ergens op in kunnen gaan ontvangen wij graag van mevrouw de gegevens via een prive bericht.

Wij willen de gegevens van mevrouw niet openbaar plaatsen.

Klantenservice Allround Vitality

Quicky
    Vanochtend contact gehad met de klantenservice van Allround Vitality. Het bewijs met handtekening van Post.nl dat het pakket was afgeleverd is positief opgepakt. Ik ben blij met de snelle reactie en actie. Het openstaande bedrag is door de klantenservice afgeboekt en hiermee het probleem opgelost voor mevrouw. Ze zal erg opgelucht zijn.