Klacht Allroundvitality.com: Smeerlappen

Mijn,naam is Marciano Wouter
Ik werd gebeld door allround vitality
Of ik een proef pakketje wilde nemen.van vitamine pillen ik heb daar mee in gestemd.
Helaas,ben was vergeten om binnen 14 dagen aan allround vitality door te geven dat ik geen abonnement meer wil bij allround vitality.
Ik heb allround vitality zelf hier over gebeld en gemaild dat ik er mee wil stoppen
Maar ze blijven maar aandringen dat ik een 4 kwartaal abonnement bij hun heb aangenomen en ze hebben ook tegen mij gezegd dat de abonnement pas automatisch gaat stoppen na het 4 de kwartaal
Ze hebben zelf een deurwaarder ingeschakeld omdat ik niet wilde betalen voor maandelijkse pakket van €59,59.
Uit eindelijk heb ik €100 betaald
Omdat er ook deurwaarder kosten bij komen
Ik heb gister weer een factuur van allround vitality gekregen van €59,59.
En vandaag heb ik weer een pakketje van allround vitality gekregen
Ik wil dat dit stop en ook wil ik van de abonnement af bij allround vitality.

Ik wil graag dat ze mijn abonnement laat
Beëindigen en de factuur dat ik van all round vitality heb gekregen dat hun het laat intrekken

Blackpanter#1
    Mijn reactie is dat allround vitality fout bezig is
    Allroundvitality.com
    Geachte heer Wouter,

Wij vinden het vervelend voor u dat u het bent vergeten om het abonnement te herroepen en om het ontvangen product te betalen. U ontvangt van ons wederom een reactie op uw email die u naar onze klantenservice heeft gestuurd.

Team Allround Vitality
    Allroundvitality.com
    Geachte heer Wouter,

Team Allround Vitality
    Blackpanter#1
    Ik heb al weer een pakketje van all round vitality gekregen terwijl dat ik heb aangegeven dat ik geen abonnement meer wil hebben bij all round vitality

Blackpanter#1
All round vitality blijf bij zijn stand punt ze willen De abonnement niet opzeggen en Ze willen dat de jaar voorbij gaat. Ze hebben ook nog een pakket vitamine pillen naar me toe gestuurd samen met de factuur.

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?