Opgelost door Allroundvitality.com: Te laat met opzeggen pakket?

DerDeutscher

Via telefoon benaderd voor een kennismakingspakket van AllroundVitality.
Dit pakket aangenomen. Nu ben ik te laat geweest met opzeggen had binnen 14 dagen gemoeten en ik kwam na 18 a 19 dagen.\
Doorgekregen dat ik er nu voor een jaar aan vast zit voor een bedrag van 50,85 per kwartaal.

Ze zeggen dat ik kennismakingspakket ontvangen heb op 26 oktober 2015, dit klopt sowieso niet, want op maandags krijg ik geen post.

Tevens is er tijdens telefoongesprek nooit aan mij medegedeeld dat het om zo'n redelijk prijzig pakket gaat.

Graag zou ik de mogelijkheid willen weten of ik er toch nog onder uit zou kunnen komen.

Contract ontbinden, betaling m.b.t. kennismakingspakket zal uiteraard plaatsvinden of geïncasseerd mogen worden.

Deze email gekregen:
    Geachte heer Van Maris
    Wij hebben uw verzoek om uw abonnement te beëindigen ontvangen.
    Op 26 oktober 2015 heeft u van ons een maandpakket ontvangen. Dit is een leuk kennismakingspakket dat de gelegenheid geeft om de voedingssupplementen zelf uit te proberen voor een gereduceerde prijs.

Omdat u na ontvangst van het maandpakket niet binnen twee weken heeft aangegeven dat u geen vervolgleveringen wenst te ontvangen, heeft u een abonnement afgesloten voor 1 jaar. Dit
    Allroundvitality.com
    Inmiddels hebben wij u een privebericht verzonden.

Met vriendelijke groet
    DerDeutscher
    AllroundVitality heeft binnen half uur contact opgenomen en het contract ontbonden.

Goede oplossing en uiteindelijke goede service van het bedrijf. Goed gedaan!
    DerDeutscher
    Binnen halfuur contact opgenomen met mij en contract op basis van coulance ontbonden.

Nette service van hen!

DerDeutscher

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?