Klacht Allroundvitality.com: voel me opgelicht

domoor

geachte mijnheer
enkele weken geleden telefonisch benaderd door Allroundvitality.
Ik had recht op een pakje omega3 capsules.maar verzendkosten moeste vergoed.
Een vrij onsympathieke vrouw met gehaaste en snauwerige toon.
Een bandje werd opgenomen/
Ik ben op leeftijd en aan 1 oor een probleem.
Bleek dus dat is aan een veel te duur contract vastzit.
Heb een pakket met 3 pakjes visolie (€59’) ( belachelijk duur) en prijs was vantevoren niet bekend gemaakt teruggestuurd maar ben nu gesommeerd toch te betalen,indien niet krijg ik volgende week incasso aan de deur.
Wat kan ik doen??
vr gr.

ik wil van het contract af en niets meer ontvangen.

Allroundvitality.com
    Geachte mevrouw Bouterse,

Wij hebben u op uw verzoek op 28-06-2019 de bandopname van het gesprek toegezonden. Deze hebben wij zelf ook nauwkeurig gecontroleerd op onjuistheden. Wat wij, en u zelf ook, op deze bandopname konden horen was dat u een leuk gesprek heeft gehad met onze collega waarbij u goed bent geïnformeerd over het abonnement en de kosten ervan. U heeft zelf de afspraken mondeling herhaald in dit gesprek waaruit wij konden halen dat u alles wel degelijk goed begrepen heeft.

Uw abonnement is geldig op basis van wetgeving volledig geldig. Dat u zich later heeft bedacht vinden wij vervelend voor u maar dit betekent niet dat u bent opgelicht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Allround Vitality

domoor
Nee ik ben absoluut niet tevreden leugenaars zijn het oplichters. Er is niet gepraat over een prijs .( heb bandje beluisterd) Het telefoonnummer bestaat niet en de website was zogenaamd niet op orde allemaal oplichterij. Ik betaal never nooit voor dit vreselijke bedrijf. Afschuwelijk dit

Ook een klacht indienen over Allroundvitality.com?