Klacht Allsecur: communicatie is waardeloos

Klachtnummer
# 345883
Gebruiker
Erno Sloot
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ons al reparateur niet willen helpen bij een schademedling. het constant geven van onjuiste informatie. ophangen zonder het gesprek te beëindigen.

De oplossing

fatsoenlijk te woord staan en helpen bij schade

2 reacties

  1. Auteur
    Erno Sloot
    Datum
    uiteindelijk een meneer aan de telefoon gekregen die me wel goed en netjes kon helpen. na 4 x bellen en totaal 1 uur wachttijd
  2. Auteur
    Allsecur
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Erno,

    Fijn dat je uiteindelijk wel geholpen bent. Uiteraard willen wij niet alleen onze klanten, maar ook herstelbedrijven goed van dienst zijn waar nodig.
    Zonder kenmerk (schadenummer, kenteken ect.) kan ik helaas niet nagaan waar het mis is gegaan. Heb je een kenmerk? Dan kan je mij mailen op klacht@allsecur.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Sjoukje namens het Allsecur Klachtenteam