Klacht Allsecur: Ik vraag het bureau Allsecur in roy-data te rapporteren en mijn twee jaar rijden zonder botsing rech

Allsecur

DE KLACHT
Hallo. Ik had een kleine schade in november 2016 tijdens het parkeren, ik overdreef voorzichtig de deur van de tweede auto .Ik heb een probleem, ik heb de verzekeraar veranderd en mijn accidentele resultaat na twee jaar is verder op de weg. Please help. Oprechtheid, Nazimek Adam
DE OPLOSSING
Ik vraag het bureau Allsecur in roy-data te rapporteren en mijn twee jaar rijden zonder botsing recht te trekken

Yes

Allsecur
    Beste Nazimek Adam,

Bedankt voor het delen van je klacht. Je hebt dezelfde klacht al eerder bij ons neergelegd en omdat ik denk dat er van beide kanten wat onbegrip is, zou ik graag in telefonisch contact met je komen.

Ik heb je zojuist dan ook geprobeerd te bellen, maar ik kreeg je niet te pakken. Zou je mij kunnen laten weten wanneer ik telefonisch contact met je op kan nemen? Je kan me dit laten weten via een e-mail aan klacht@allsecur.nl. Ik bel je dan op het nummer dat in je Klachtenkompas-account staat. Hopelijk kunnen we er dan samen uitkomen. Ik hoor graag van je.

Joost namens het Allsecur Klachtenteam