Klacht Allsecur: mijn verhaal na twee jaar zonder een botsing zou een pluspunt moeten zijn

Allsecur

Hallo. Ik had een kleine schade in november 2016 tijdens het parkeren, ik overdreef voorzichtig de deur van de tweede auto .Ik heb een probleem, ik heb de verzekeraar veranderd en mijn accidentele resultaat na twee jaar is verder op de weg. Please help. Oprechtheid, Nazimek Adam

Ik vraag het bureau Allsecur in roy-data te rapporteren en mijn twee jaar rijden zonder botsing recht te trekken

Beste Nazimek Adam,

Bedankt voor het delen van je klacht. Uit je klacht begrijp ik dat je wilt dat we jouw schadevrije jaren recht trekken. Helaas kan ik dit niet voor je in orde maken. Ik leg je uit waarom niet.

In 2016 heb je een kleine schade gehad, zoals je zelf al aangeeft. Je bent toen teruggevallen naar -5 schadevrije jaren. Het maakt voor verzekeraars niet uit hoe hoog de schade is, je valt altijd 5 schadevrije jaren terug. Hier kan ik niets aan veranderen.

Je hebt deze verzekering vervolgens in augustus 2018 opgezegd. Wij hebben je er verschillende malen op gewezen dat ja na de opzegging op een negatief aantal schadevrije jaren uit zou komen. De enige oplossing die ik je nu kan bieden, is het terugbetalen van je schade uit 2016. Deze schade kan je tot twee jaar na de uitbetalingsdatum terugbetalen. Als je hier meer informatie over wilt, kan je mij een e-mail sturen op klacht@allsecur.nl.

Hoewel je om iets anders vroeg, hoop ik toch dat ik je iets verder heb kunnen helpen. Ook voor andere vragen dan over het terugbetalen, kun je mij mailen op klacht@allsecur.nl.

Joost namens het Allsecur Klachtenteam
    Allsecur
    Dear Nazimek Adam, thank you for your response. If you pay back the costs of the claim, your claim free years will be restored to positive.

In the letter you received from our claims department, you can find out what amount you have to pay (and where to), to restore your claim free years.

If you have any further questions, please let me know.

Kind regards,

Joost on behalf of the Allsecur Complaints team