Klacht Allsecur: Uitblijven van betalen

Klachtnummer
# 356482
Gebruiker
Ash
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na 2 maanden heeft Allsecur mij nog niet terugbetaald.

Ik moet constant contact met hun opzoeken en er wordt gewoon niks gedaan. Mijn mails worden genegeerd.

Belachelijk.

De oplossing

Dat ze mij eindelijk eens gaan terugbetalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Allsecur
    Datum
    Beste Ash,

    Bedankt voor het indienen van deze klacht. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent, maar het geeft ons wel een kans om onze service onder de loep te nemen en zo mogelijk te verbeteren.

    Ik begrijp uit je klacht dat je al verwacht had dat de premie die je teveel hebt betaald aan je teruggestort zou worden. Dit kan ik me goed voorstellen. Ik zie inderdaad een restitutie voor je klaar staan. Ik zal aan onze financiele afdeling doorgeven dit bedrag zo snel mogelijk aan je over te maken. Houd nog alsjeblieft rekening met maximaal 10 werkdagen.

    Hopelijk weet je hiermee voldoende.