Klacht Allsecur: Verhuisd geen probleem meneer uw nieuwe polis is 38% duurder

Jack

Vandaag met Allsecur gebeld ivm een aantal zaken waaronder het feit dat ik verhuisd ben en dat mijn adres dient te worden gewijzigd.

na een lang gesprek met de medewerker kwam het er op neer dat ik 38% meer moest gaan betalen omdat ik 2 straten verder ben gaan wonen!!
het mag duidelijk wezen dat ik dit absurt vond en dat ik duidelijk aangaf dat ik hier niet akkoord mee was.

Ik verzocht dan ook contact met een manager aangezien de vriendelijke jongen aan de telefoon gewoon geen zeggenschap heeft inzake deze kwestie (maar het was wel al verwerkt in het systeem)
helaas was contact met een manager dat niet mogelijk; u kunt wel per mail een klacht in dienen.

nu moet ik zeggen ik ben al ruim 3 a 4 jaar klant bij allsecur en dit is de 2e maal dat mijn premie stijgt ten aanzien van wat mij is beloofd en aangeboden in de verlenningovereenkomst.

Ik verwacht een compensatie op deze idioten verhoging dat de prijs stijgt als je verhuist en omdat je in een andere risico factor komt dat is logisch maar voor het verhuizen van 2 straten verder en dan een verhoging van 38% is natuurlijk onacceptabel ik ga er dan ook van uit dat dit vanuit het gezonde verstand ook niet door de beugel kan.

Allsecur
    Beste Jack den Ouden,Wij vinden het vervelend dat u geen goede ervaring met onze dienstverlening heeft gehad.
    Uw klacht is doorgezet naar onze klachtenafdeling. Zij zullen u zo snel mogelijk een reactie sturen hierop.Met vriendelijke groeten,
    Dirk van der Heijden
    Namens het Allsecur webcare team
    Jack
    Beste Allsecur,Dank voor uw reactie helaas heb ik nog geen bericht mogen ontvangen.mvg,Jack den Ouden
    Allsecur
    Beste Jack den Ouden,
    Uw klacht is nog steeds in behandeling bij onze klachtenafdeling. Binnen 14 dagen na het in behandeling nemen (wat op 16 januari is gebeurd) zal u bericht ontvangen hierover. Wij hopen u zo snel mogelijk verder te kunnen informeren.
    Mijn excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    Dirk van der Heijden