Klacht Alluria: Alluria en Veloura proefpakket?

Klachtnummer
# 68872
Gebruiker
C.P.M.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik had een proefpakket besteld en heb meteen de bijbehorende brieven gelezen. Hieruit blijkt dat je meteen een abonnement hebt op deze producten en zij ervoor zorgen dat je nooit 'zonder' zult zitten. Omdat de producten prijzig zijn, ben je gemiddeld € 150,- kwijt bent per 5 weken en dat wordt automatisch belast via de creditcard. Een compleet verschrikkelijke manier van 'verkopen'. Natuurlijk in de hoop dat je de brieven niet leest en en de producten niet op tijd retour stuurt. Geen aanrader, tenzij je geld teveel hebt.

De oplossing

Duidelijkheid van het product dat je verkoopt; geen 'verborgen' boodschappen en addertjes onder het gras.
Ook het retour sturen kost € 13,-- omdat het pakket naar Engeland moet en het bedrijf een track en trace code wil hebben per e-mail.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alluria hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alluria?