Klacht Alluria: leveringsvoorwaarden

HH

Alluria biedt aanbiedingen waarop je binnen 14 dagen dient te reageren zo niet dan berekend Alluria de volledige prijs door. Alluria levert de goederen nadat de termijn verstreken is. Zij vorderen direct het hogere bedrag, er is geen mogelijkheid om de goederen binnen de gestelde termijn retour te zenden.
Besteld op 26 juni besteld, aangeboden 05 juli (niet ontvangen ivm vakantie). afgehald op 14 juli TNT adres. Kosten proefpakket €. 4,95+€. 4,95= €. 9,90 Afgeschreven €. 74,95 + 74,95 = €. 149,90 Bij navraag bij Alluria blijkt dat zij onder geen beding de goederen retour gezonden kunnen worden aangezien de 14 dagen verstreken zijn. Ik heb het idee dat Alluria vanuit het buiteland opereert en tevens geld verdient aan het 0800.

We hebben geprobeerd en zijn niet tot een bevredigend afhandelijng gekomen.
Graag zou ik willen dat de consumenetenbond haar leden voorop attendeert voort dit soort praktijken wij zijn er ingetuind.

H. van der Haag

Het retour zenden binnen de stelde wettelijke termijn na ontvangst. waarbij het volledige bedrag wordt geretourneerd.

Wij vinden dat Alluria hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alluria?