Opgelost door AllYourGames.nl: Niet ontvangen Fifa17 Deluxe Edition Pre-Order

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 188646
Gebruiker
Sven2301
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn Fifa17 Deluxe edition nog steeds niet ontvangen. AllYourGames.nl geeft PostNL de schuld terwijl ze zelf een onverzekerd brievenbuspost hebben gegeven aan PostNL. Hierdoor is Allyourgames.nl aansprakelijk en moeten ze mij een nieuw exemplaar geven. Jammer genoeg reageren ze niet op mijn mail.

De oplossing

Ik wil uiterlijk vrijdag 7oktober een nieuwe Fifa17 Deluxe Edition ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

AllYourGames.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Sven2301
    Datum
    Ben nu in overleg voor een oplossing. Fijn dat er toch nog een oplossing komt :D excuus voor deze klacht. Ik was iets te snel ermee

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sven2301
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over AllYourGames.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen