Klacht Alona: Lesgeld wordt niet terugbetaald ondanks mondelinge toezegging

jpl1973

Zaterdag 11 en zondag 12 september 2021 - heb ik mijn dochter aangemeld voor de Open clinic Centered Riding.
De daadwerkelijke training zou starten Deel 1: zondag 26 t/m dinsdag 28 september 2021 Deel 2: zondag 24
t/m woensdag 27 oktober 2021 - Centered Riding Instructeurstraining. Ik heb bij de inschrijving de formulieren ingevuld en direct betaald. Tijdens de open clinic dagen kwamen wij erachter dat het paard van onze dochter een stofallergie scheen te hebben. De paarden moesten op de locatie -‘s avonds verplicht op stal staan tijdens de dagen. Ons paard staat 24/7 buiten. Gevraagd of ons de mogelijkheid werd geboden ons paard buiten te laten blijven staan op de paddock. Dit was niet akkoord. Alle paarden moesten binnen staan. Na de 2e clinic dag is besproken dat het voor het welzijn van het paard beter was de training te verlaten en de training op een later moment in mei 2022 te volgen op een andere locatie in Ede waar het paard ‘s-nachts wel buiten kon blijven staan en zo geen last van zijn stofallergie zou ondervinden. Ter plaatse werd na goed overleg, en telefonisch met mij door de eigenaar van Alona en instructrice besloten dat het beter was het paard weer mee naar huis te nemen. Het paard moest echt opknappen. Het verschuldigde lesgeld zou worden terugbetaald zodat wij dit zouden kunnen gebruiken voor het instructeursprogramma van 2022. Nu dat wij weer thuis zijn en alles rondom afzegging paardentaxi etc hebben geregeld krijgen wij een mail met daarin de mededeling dat er niets meer wordt terugbetaald. Ronduit schandalig. Er is in goed overleg een afspraak gemaakt welke nu keihard wordt teruggedraaid.

Terugbetalen van het lesgeld.

Wij vinden dat Alona hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alona?