Opgelost door Alphega Apotheek De Witte: bestelling wordt niet geleverd

labook

Heb op 28 nov laptop besteld nog steeds niet geleverd, klantenservice blijft beleefd maar doet niets je krijgt een ticket nummervoor de rest niets, ict afdeling doet niets , heb betalings bewijs en idno. er gebeurd helemaal niets, geld afgeschreven geen producten MEDIAMARKT SLECHTE SLECHTE SERVICE

directe levering voor 5 december heb op 28 nov besteld

Alphega Apotheek De Witte
    Geachte meneer Nijpels,Hartelijk dank voor de gedane moeite om uw klacht uiteen te zetten middels dit platform. Het spijt mij te vernemen dat wij niet in staat zijn geweest uw macbook conform standaarden te leveren. Wij streven altijd naar een optimale service en het is zeer spijtig dat wij niet in staat zijn geweest om dit voor u te verzorgen. Uw bestelling is foutief doorgekomen in onze systemen en daarom hebben wij uw order nog niet kunnen verwerken. Wij zullen ook niet in staat zijn om uw product uit te leveren binnen afzienbare tijd. Daarom zal ik ervoor zorgdragen dat uw aankoopbedrag teruggestort wordt op de rekening. Mocht u het product opnieuw willen aanschaffen zullen wij het eventuele prijsverschil vergoeden.Ik hoop u zo afdoende te hebben geïnformeerd en wil u graag nogmaals mij excuses aanbieden voor de ontstane situatie.Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Customer Care Media Markt Online
    labook
    als prijsverschil wordt gecompeneseerd inderdaad acceptatie

labook

Ook een klacht indienen over Alphega Apotheek De Witte?