Heb op 28 nov laptop besteld nog steeds niet geleverd, klantenservice blijft beleefd maar doet niets je krijgt een ticket nummervoor de rest niets, ict afdeling doet niets , heb betalings bewijs en idno. er gebeurd helemaal niets, geld afgeschreven geen producten MEDIAMARKT SLECHTE SLECHTE SERVICE
De oplossing
directe levering voor 5 december heb op 28 nov besteld
2 reacties
Auteur
Alphega Apotheek De Witte
Datum
Geachte meneer Nijpels,Hartelijk dank voor de gedane moeite om uw klacht uiteen te zetten middels dit platform. Het spijt mij te vernemen dat wij niet in staat zijn geweest uw macbook conform standaarden te leveren. Wij streven altijd naar een optimale service en het is zeer spijtig dat wij niet in staat zijn geweest om dit voor u te verzorgen. Uw bestelling is foutief doorgekomen in onze systemen en daarom hebben wij uw order nog niet kunnen verwerken. Wij zullen ook niet in staat zijn om uw product uit te leveren binnen afzienbare tijd. Daarom zal ik ervoor zorgdragen dat uw aankoopbedrag teruggestort wordt op de rekening. Mocht u het product opnieuw willen aanschaffen zullen wij het eventuele prijsverschil vergoeden.Ik hoop u zo afdoende te hebben geïnformeerd en wil u graag nogmaals mij excuses aanbieden voor de ontstane situatie.Een vriendelijke groet, Annemarie van de Brug Customer Care Media Markt Online
Auteur
labook
Datum
als prijsverschil wordt gecompeneseerd inderdaad acceptatie
Uiteindelijke oplossing
Auteur
labook
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Alphega Apotheek De Witte?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.